sandra.org.pl
v3.0
                 

 
Odwiedzin: 30114
Wpisów w księdze: 14966

Poprzednia | 1 | ... | 360 | 361 | 362 | 363 | 364 | 365 | 366 | 367 | 368 | 369 | 370 | ... | 375 | Natępna

Beatka (Fanka Sandry)
Brak adresu email Brak strony WWW 
Dopisano: 01-01-2008 15:32:20
Gdy Nowy Rok staremu cyfrę zmienia,
Wszyscy wszystkim ślą życzenia!
Przy tej pięknej sposobności,
Życzę Wam moc radości!
Szczęśliwego Nowego Roku 2008
Wszystkim forumowiczom i fanom Sandry
Życzy; Beatka

marzena (marzena)
Brak adresu email Brak strony WWW 
Dopisano: 23-12-2007 13:49:56
By Wam wszystko pasowało, by kłopotów było mało, byście zawsze byli zdrowi, by problemy były z głowy, by się wiodło znakomicie, by wesołe było życie!
A gdy Mikołaj Was ominie, zróbcie bardzo smutną minę, bo to obowiązek Świętych , by przynosić nam prezenty!

Pozdrowienia dla Fanów Sandry, którym życzę by Sandra w końcu odwiedziła Polskę!

Fanka Sandry


SYLWESTER KRASIEńKO
 Brak strony WWW 
Dopisano: 18-12-2007 22:41:59
ZYCZENIA ŚWIĄTECZNE I NOWOROCZNE
DLA BARDZO KOCHANEJ, MIŁEJ I DROGIEJ
EWELINKI (INULKI) I JEJ RODZINKI
OD SUPER FANA I MIŁOSNIKA
KOCHANIUTKIEJ I MILUSIŃSKIEJ SANDRUNI
SYLWESTRA KRASIEŃKO

Błogosławionych, rodzinnych, zdrowych, miłych,
spokojnych i wspaniałych Świąt Bożego Narodzenia,
udanego i szampańskiego super Sylwestra oraz
Szczęśliwego Nowego 2008 Roku aby był lepszy
od tego starego 2007, który juz się kończy
Tobie bardzo kochana, miła, droga i sympatyczna
Ewelinko (Inulko) oraz Twojej Rodzince
z całego bardzo gorącego i szczerego serca życzy
najwierniejszy wielbiciel i wielki stały bardzo
gorący fan i miłośnik kochaniutkiej
i milusińskiej Sandruni Ani Cretu
zawsze o Tobie pamietający
Sylwester Krasieńko
NADAWCA:
Sylwester Krasieńko
Skrytka pocztowa 452
00-950 Warszawa 1
Numer telefonu: 0-602-684-932
Adres e-mail: sylwester.krasienko@wp.pl

SYLWESTER KRASIEńKO
 Brak strony WWW 
Dopisano: 18-12-2007 22:40:02
ZYCZENIA ŚWIĄTECZNE I NOWOROCZNE
DLA BARDZO KOCHANEJ, MIŁEJ I DROGIEJ
KASIEŃKI (CATHY) I JEJ RODZINKI
OD SUPER FANA I MIŁOSNIKA
KOCHANIUTKIEJ I MILUSIŃSKIEJ SANDRUNI
SYLWESTRA KRASIEŃKO

Błogosławionych, rodzinnych, zdrowych, miłych,
spokojnych i wspaniałych Świąt Bożego Narodzenia,
udanego i szampańskiego super Sylwestra oraz
Szczęśliwego Nowego 2008 Roku aby był lepszy
od tego starego 2007, który juz się kończy
Tobie bardzo kochana, miła, droga i sympatyczna
Kasieńko (Cathy) oraz Twojej Rodzince
z całego bardzo gorącego i szczerego serca życzy
najwierniejszy wielbiciel i wielki stały bardzo
gorący fan i miłośnik kochaniutkiej
i milusińskiej Sandruni Ani Cretu
zawsze o Tobie pamietający
Sylwester Krasieńko
NADAWCA:
Sylwester Krasieńko
Skrytka pocztowa 452
00-950 Warszawa 1
Numer telefonu: 0-602-684-932
Adres e-mail: sylwester.krasienko@wp.pl

sylwek
 Brak strony WWW 
Dopisano: 17-12-2007 00:52:10
witam wszystkich
bylem fanem sandry do 95r teraz jak ja slucham to ona kompletnie sie nie rozwija nie dziwie sie ze swoje piec minut ma juz za soba mam jej nowa plyte to prawda jest najlepsza plyta w jej dorobku ale co z tego skoro caly czas smierdzi enigma jeszcze rok temu byla naprawde piekna kobieta a teraz co ona z soba zrobila troche spuchla na twarzy juz dzis wyglada jak za tydzien moj zachwyt juz minol caly czas mam nadzieje ze mnie jeszcze czyms zaskoczy pozdrawiam wszystkich

Monika (Loreen)
 Brak strony WWW 
Dopisano: 14-12-2007 23:11:18
Witam serdecznie wszystkich zagorzałych fanów kochanej mojej idolki Sandry Cretu!!!Witam Moja "miłość" do Sandry i jej piosenek przyszła dawno temu:) mój wujek słuchał jej namiętnie mając 23 lata(teraz ma 37lat) a ja podkradałam jego płyty i sama słuchałam ... jestem zachwycona ogólną twórczością Sandty(piekny głos, cudowne, życiowe teksty, naturalność, serdecznosc a przede wszystkim dobro...)Gratuluję Sandrze sukcesu, na który cieżko pracowała, no ale trud się opłacił i teraz możemy podziwiać i cieszyć się tym, że istnieje ktoś własnie tak wyjątkowy jak ONA!!!! ŚwietnieDzięki Dziękuję Ci kochana Sandro i pozdrawiam wszystkich jej fanów!!!! Ogromna buźka Sandra 01

patrycja (pati)
Brak adresu email Brak strony WWW 
Dopisano: 10-12-2007 18:24:22
witam wszystkich fanów sandry.jestem jej fanką od 20 lat.czasy się zmieniły,ona też.ale nadal jest super.uwielbiam ją 20 lat temu i dziś.jedynie czego nie mogę znieść to jej tancerze.są tak beznadziejni że aż boli.dlaczego ona ich nie wymieni.czy jest ktoś kto się ze mną zgodzi?

Alicja (Lawinka)
Brak adresu email Brak strony WWW 
Dopisano: 08-12-2007 17:40:43
przepraszam za skopiowanie z waszej strony biografii Sandry....już to usunełam z bloga

Beata (Ninka)
 Brak strony WWW 
Dopisano: 04-12-2007 17:16:24
Witam Czesc,jestem nowicjuszka jesli chodzi o internet.Ogromnie sie ciesze ze znalazlam taka strone jak Wasza,lepszej nie moglam sobie wyobrazic.Uwielbiam Sandre,slucham jej od zawsze.Jestescie super!Świetnie

Piotr
Brak adresu email Brak strony WWW 
Dopisano: 01-12-2007 21:11:56
Tak trzymaćKocham Cię... Sandra 01

sandra (sandricz)
Brak adresu email Brak strony WWW 
Dopisano: 25-11-2007 22:50:42
bardzo lubie sandre moja mamusia też dlatego mie tak nazwała.Kocham Cię... Kocham Cię... wiem o tobie wszystko sandrooo like you!!!!

Arek (Arro20)
 Brak strony WWW 
Dopisano: 24-11-2007 13:05:28
witam wszystkich.Bardzo często zaglądam na stronę Sandruni Uwielbiam ją.Mam nadzieje że jeszcze nagra jakąś płytę.The art of love rulezSandra 04

Magda, Kalisz
Brak adresu email Brak strony WWW 
Dopisano: 21-11-2007 00:27:03
...no właśnie,dlaczego tak mało Sandry,lub prawie wcale w radio???...na stacjach muzycznych w telewizji też niesposób trafić na teledysk...niestety,totalne ignoranctwo !!!Grrrrrr... Grrrrrr...

magdalena (madziunia)
Brak adresu email Brak strony WWW 
Dopisano: 10-11-2007 20:55:16
dlaczego w radiu eska nie puszczają piosenek Sandry!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ona ma przezajebiste utwory typu Maria Magdalena, Secret of love lub Innocent love. WIĘCEJ SANDRY WIĘCEJ SANDRY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Krzyczy Krzyczy Krzyczy Krzyczy Krzyczy Krzyczy Krzyczy

Marta (waxik)
Brak adresu email Brak strony WWW 
Dopisano: 08-11-2007 22:55:15
Świetna stronka - gratulacje!!!! Będę tu zaglądać częściej :)Przyznam,że powróciłam do Sandry po latach i jestem nią i jej muzyką ponownie oczarowana. Płyta The Art Of Love jest rewelacyjna, nie mogę sie od niej oderwać. Pozdrawiam wszystkich fanów tej wyjątkowej kobiety!!!!!!

anna (ana)
 Brak strony WWW 
Dopisano: 08-11-2007 11:29:22
uwielbiam sandrę!!!!

Ewcia
Brak adresu email Brak strony WWW 
Dopisano: 08-11-2007 11:16:08
Bardzo lubie Sandre i jej piosenki:)Chciałabym pozdrowić bardzo serdecznie wszystkich jej fanów oraz mojego najukochańszego Męża który tez bardzo lubi Sandrusie... KOCHAM CIĘ KOCHANIE:*:*
POZDRAWIAM...

Michał (micho)
Brak adresu email Brak strony WWW 
Dopisano: 01-11-2007 21:53:34
pozdrawiam wszystkich fanów Sandy....

Nina (Nina35)
Brak adresu email Brak strony WWW 
Dopisano: 31-10-2007 22:44:47
Natychmiast Sandra się rozwodzi-ja też,niesamowity zbieg okolicznościZakłopotany

Aneta (Aneta)
 Brak strony WWW 
Dopisano: 31-10-2007 12:47:00
Kocham Sandrę!!!!!!!!!!!!!
Kocham tą stronę!!!!!!!!!!!!!

Magda
Brak adresu email Brak strony WWW 
Dopisano: 26-10-2007 21:12:44
Hej! Znam tę stronę od około miesiąca.Bardzo mnie cieszy.Słucham Sandry od 88go roku...az do dziś.Pozdrawiam wszystkich ! SANDRA GÓRĄ !!! Magda.

asia
 Brak strony WWW 
Dopisano: 22-10-2007 21:21:05
to dla mnie wspomnienia z młodości

magdalena (madziunia)
Brak adresu email Brak strony WWW 
Dopisano: 20-10-2007 18:07:18
ooooo widze nowe zmiany,,, jestem pozytywnie zaskoczona,,,Tak

Krzysztof
Brak adresu email Brak strony WWW 
Dopisano: 19-10-2007 19:46:03
Po dłuższej nieobecności na stronie, cieszę się, że wszystko jest ładnie i przejrzyście prowadzone. Pozdrawiam adminki strony i życzę wytrwałości! Kasiu twoje zdjęcie w avatarze jest bombowe! Pozdrawiam tez wszystkich forumowiczów i odwiedzających te strony!

Natalia
 Brak strony WWW 
Dopisano: 18-10-2007 09:45:24
strona zajefajna ;** pozdro dla wszystkich fanow Sandry smutno mi jak ogladalam koncerty i wykaz ich bo tylko 2 razy Sandra byla w Polsce w rok mojego urodzenia 91 i 2006 w Plocku niedaleko mnie ;( eh zaluje ze nie bylam chcialabym zeby Sandra odwiedzila znow Polske Kocham Cię... Winko zrobcie cos zeby przyjechala hehe pozdrawiam

Mikael
 Brak strony WWW 
Dopisano: 17-10-2007 17:49:40
Super strona. Niemal od początku tu zaglądam. Fajnie, że jesteście, pzdr :)

Pawel (SANDRAS)
Brak adresu email Brak strony WWW 
Dopisano: 16-10-2007 20:04:36
Winko
SWIETNA ROBOTA DZIEWCZYNY,TAK TRZYMACWinko

Aneta (Aneta)
 Brak strony WWW 
Dopisano: 16-10-2007 18:05:59
wow , znacznie lepsza księga :-D dzięki dziewczyny Wow!!!

Beata
Brak adresu email Brak strony WWW 
Dopisano: 15-10-2007 14:24:09
Jestem mile zaskoczona tą nową zmianą!!!
Super, że istniejecie!!!

Pięknie teraz wygląda KSIĘGA GOŚCI Świetnie

Arkadiusz (ark)
 Brak strony WWW 
Dopisano: 14-10-2007 21:48:32
dzięki za tę stronę ! od dawna jestem zagorzałym fanem Sandry znalazłem tu wiele ciekawostek pozdrawiam Was Serdecznie Winko

Cathy
  
Dopisano: 14-10-2007 19:56:36
Bardzo sedecznie dziękujemy wszystkim za wpisy do naszej Księgi Gości.
Szczególnie za miłe słowa, które pozytywnie nastrajają nas do pracy nad stroną i powodują, iż nadal chcemy ją tworzyć. Dzięki

TO WSZYSTKO DLA WAS I DLA NASZEJ SANDRY !!!

Agnieszka
Brak adresu email Brak strony WWW 
Dopisano: 13-10-2007 12:33
Dopiero dziś pierwszy raz natrafiłam na stronkę Sandry, jestem mile zaskoczona. Strona jest całkiem dbale przygotowana. Wpisuje się dlatego bo od moich najmołodszych latek nagrania sandry (również enigma) pozwalają mi się odprężyć w chwilach największego stresu i napewno nie zmienie sposobu na odstresowanie sie wtedy kiedy nie ma z kim porozmawiać a z najbliższą osobą się skłócę. BUZIAKI! Laura.

Sebastian "Sentinel"
 Brak strony WWW 
Dopisano: 02-09-2007 20:28:49
Oj dawno tu nie zagladalem... No coz, realia emigracji... Ale dzis w Wikipedii (anglojezycznej!) natknalem sie na naprawde obszerne info dot. Sandry, wiec dalej Google, no i Wy LOL Szczerze musze przyznac, ze dbacie o forme i ponownie wyladowaliscie w moich ulubionych... Tak trzymajcie, bo mimo uplywu czasu, stylow muzycznych itd. sa nadal ludzie, ktorym jej glos powoduje gesia skorke... 3majcie sie cieplo, rozwijajcie portal, bo tego potrzebujemy... Big hugs
P.S. a "Reflections" postaram sie promowac wsrod Angoli... (choc ich gusta muzyczne... ech Płaczek...)

Ania B
 Brak strony WWW 
Dopisano: 30-08-2007 22:03:58
Nazywam się Ania. Mam 13 lat i bardzo lubie słuchać Sandry. Jest super. Ciekawe kiedy przyjedzie do Polski? Sandra 02

kaz
Brak adresu email Brak strony WWW 
Dopisano: 30-08-2007 21:59:17
Sandra 04 Sandra 04 Sandra 04 Sandra 04 Sandra 04 Sandra 04 Sandra 04 Sandra 04

Krzysztof Nowak
 Brak strony WWW 
Dopisano: 28-08-2007 19:28:32
Sandra 04 Jestem twym fanem słucham twej muzyki codziennie Krzysztof Sandra 01

love-loop
Brak adresu email Brak strony WWW 
Dopisano: 23-08-2007 09:53:02
Sandra 04 Nie dość ze wiecznie piekna to na dodatek ma wspaniale piosenki. A MAM TAKIE PYTANKO! nie wiedziałam gdzie je zadac wiec pytam tutaj, czy zna ktos tytuł piosenki w ktorej leci taki kawałek: "take me take me in your... more and more..." ?!?! Przewraca oczami Buziolki dla fanów

klaudia
Brak adresu email Brak strony WWW 
Dopisano: 22-08-2007 13:01:56
witam was moi mili. fanka sandry jestem od 17 lat. do dzis mam to co zbieralam na jej temat dawno temu. nadal slucham jej muzyki i interesuje sie jej osoba. moja corka urodzila sie 18 maja i naturalnie otrzymala imie sandra. pozdrawiam wszystkich fanow serdecznie.

monika s
Brak adresu email Brak strony WWW 
Dopisano: 22-08-2007 12:35:50
Sandra 03 Sandra 02 SANDRA JEST SUPER BARDZO LUBIE JAK SPIEWA I MOJ SYNEK TEZ JA LUBI

Sandra
Brak adresu email Brak strony WWW 
Dopisano: 18-08-2007 21:27:12
Moją pasją jest SANDRA. Kocham jej wszystkie piosenki. Słucham Sandry od prawie 20 lat. Sandra towarzyszy mi codziennie, ponieważ słucham jej codziennie i dzieki niej dzień jest wspaniały. Dziekuję wszystkim Administratorom za tą stronkę. Pozdrawiam wszystkich FANÓW SANDRY!!! Sandra Sandra 04 Sandra 02

Poprzednia | 1 | ... | 360 | 361 | 362 | 363 | 364 | 365 | 366 | 367 | 368 | 369 | 370 | ... | 375 | Natępna

Powered by sanneo´s GBook v3.0