sandra.org.pl
v3.0
                 

 
Odwiedzin: 42172
Wpisów w księdze: 6283

Poprzednia | 1 | ... | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | Natępna

Piotr
 Brak strony WWW 
Dopisano: 28-07-2005 00:26:33
Chyba jestem tym tajemniczym Piotrem, któremu z głębi serca dziękujecie za pomoc przy pisaniu biografii. Zauważyłem bowiem, ku swej radości i wzruszeniu, że większa jej część (tak do "Close to 7") pochodzi z mojego artykułu bodajże z polskiego pisma Bravo. Już prawie zapomniałem, że to kiedyś popełniłem. Gratuluję dociekliwości - gdzie znalazłyście ten staroć? To miło, że ktoś mnie zacytował i to na tak transparentnej stronie internetowej. Służę także aktualniejszą publikacją mojego wywiadu z Sandrą z 1991 roku w magazynie Pop Rock. Pozdrawiam i czekam na kontakt
PS. Adres, z którego przyszła ta wiadomość jest już nieaktualny. Oto mój właściwy adres: pitulec@plusnet.pl

SYLWESTER KRASIEŃKO
 Brak strony WWW 
Dopisano: 24-07-2005 16:39:08
ŻYCZENIA DLA BARDZO DROGICH I SYMPATYCZNYCH KASI (CATHY) I EWELINKI (INULI) Z OKAZJI PÓŁTORA ROKU ISTNIENIA STRONY INTERNETOWEJ POŚWIĘCONEJ BARDZO PIĘKNEJ, UROCZEJ I KOCHANEJ SANDRUNI OD SUPER FANA I MIŁOŚNIKA SANDRUNI SYLWESTRA ANDRZEJA KRASIEŃKO. Wszystkiego najlepszego bardzo dużo zdrowia, szczęścia, radości, pomyślności, satysfakcji oraz spełnienia się wszystkich nawet tych najskrytszych marzeń tak tych osobistych, rodzinnych jak i zawodowych Wam bardzo drogie, kochane i sympatyczne Kasiu (Cathy) i Ewelinko (Inulko) z okazji półtora roku przypadającego na dzień dzisiejszy 24-07-2005 istnienia super strony internetowej poświęconej bardzo pięknej, uroczej, cudownej, sympatycznej, wspaniałej i kochanej Sandruni Ani Cretu z całego bardzo gorącego i szczerego serca pragnie życzyć najwierniejszy wielbiciel i wielki stały bardzo gorący super fan i miłośnik Sandreczki Sylwester Andrzej Krasieńko NADAWCA: Sylwester Krasieńko Skrytka pocztowa 452, 00-950 Warszawa 1, Nr telefonu: 0-602684932

maro z wieliczki
Brak adresu email Brak strony WWW 
Dopisano: 10-07-2005 15:52:52
Ludzie zastanówcie się po co klikacie na przycisk, jesteście strasznie nieodpowiedzialni, jak ktoś z was nie był pewny że przyjedzie na zlot to po co przyciska, ci którzy oddali głos i ich nie było to nie są fani ale niech wszyscy żałują, było super. Przyleciał specjalnie do nas Thomas, bardzo miły i fajny człowiek który sporo opowiadał i puszczał materiały które prawie każdy by chciał mieć a było na co popatrzeć, nie wspomnę niespodzianek które były i oczywiście prezenty od Thomasa, a co to było to mogliście sami zobaczyć przychodząc. Miałem okazję poznać dwie super szefowe stronki czyli CATHY i INULE oczywiście nie należy zapominać o innych świetnych ludziach którzy byli na spotkaniu, naprawdę było warto przybyć.

maro
 Brak strony WWW 
Dopisano: 06-07-2005 19:52:08
Witam wszystkich fanów Sandry. Bardzo chętnie przyjdę na zlot bo fajnie by było poznać ludzi lubiących właśnie ten styl muzyki a w szczególności Sandre. Ja uwielbiam jej śliczny głos, jako młody człowiek w latach 80-tych zakochałem się w italo disco i zostało mi to do dzisiaj. Bardzo się z tego cieszę bo byłem raz na zlocie italo w Krakowie i poznałem tam samych super ludzi, potem była dyskoteka jak za dawnych młodzieńczych lat. Teraz to co jest mi nie podchodzi, młodzież się patrzy tylko by pobić i zaczepić kogoś, a ten zlot mnie upewnił w tym że fani tej muzyki są innymi ludźmi, wszyscy się uśmiechali i cieszyli, nikt nawet nie miał na myśli jakiś zadym i rozrób. Dzięki takim ludziom jak Cathy i Inula jest szansa na wspomnienia tamtych lat które były piękne, ale szkoda że nie da się ich wrócić. Pozdrawiam maro

Dudka
 Brak strony WWW 
Dopisano: 03-07-2005 12:26:06
Może to wyda się smieszne ale próbowałam zamówić sobie teledysk Sandry i jakos nie udaje mi się - może robię coś źle? Pozdrowienia

PAWEL
 Brak strony WWW 
Dopisano: 27-06-20057 23:55:24
Witam wszystkich fanow SANDRY zarowno z Polski jak i z zagranicy. Mam nadzieje ze wszyscy spotkamy sie na zlocie i nie zabraknie nikogo. Jezeli sa jacys fani SANDRUSI z Wroclawia to prosze odezwijcie sie zawsze przeciez mozna sie poznac i pogadac na wiadomy temat!! DLA MNIE SANDRA JEST PONADCZASOWA NIEPOWTARZALNA WYJATKOWA O PRZEPIEKNYM ZMYSLOWYM GLOSIE w ktorym jestem zakochany juz od 15 lat. Jej przeboje byly sa i beda w moim sercu i w mojej pamieci.... FOREVER!!!!!!!

Naamah
 Brak strony WWW 
Dopisano: 25-06-2005 14:58:22
Pojęcia nie miałam o istnieniu tej strony! Cieszę się że istnieją jeszcze w Polsce fani Sandry! Chyle czoła przed Cathy i Inula za stworzenie tej stronki! LOL

Dudka
 Brak strony WWW 
Dopisano: 22-06-2005 21:49:16
Bardzo podoba mi się ta strona o Sandrze Cretu. Bardzo lubię ją słuchać teraz i kiedyś zainteresował mnie jej przebój "Maria Magdalena" I tak to się zaczeło. Chciałabym zapytać czy mogłabym się podzielić fotkami Sandry....

Weronika
Brak adresu email Brak strony WWW 
Dopisano: 22-06-2005 00:20:49
Własnie znalazłam tę stronę i zamierzam sie wybrać na zlot choć piosenek Sandry pamietam całe 2. No ale w sumie to moje dzieciństwo i wczesna młodość. Mieszkam w Krakowie wiec do Wieliczki blisko, a fani którzy wybrali sie na koncert do niemiec po prostu mi zaimponowali - jesteście niesamowici. Pozdrawiam i moze do zobaczenia 9 na zlocie - to akurat w moje imieniny ;)

Dorota
 Brak strony WWW 
Dopisano: 17-06-2005 09:51:48
Straszna szkoda ze nie wystapila Sandra na koncercie! ale jestem pelna podziwu dla organizcji i naszych Fanow z PL, ze tak dzielnie, do konca wytrwali, w podrozy i wogole. Jestescie super! Serdecznie pozdrawiam!

KAMILA 1976
 Brak strony WWW 
Dopisano: 16-06-2005 23:42:12
JEŻELI KTOŚ MIAŁBY OCHOTĘ DO MNIE NAPISAĆ, ODSYŁAM DO MOJEJ SKRZYNKI MAILOWEJ, A PÓZNIEJ ZAPRASZAM NA STRONĘ GG. WSZYSTKICH FANÓW SANDRY SERDECZNIE POZDRAWIAM.

Mariti
Brak adresu email Brak strony WWW 
Dopisano: 16-06-2005 23:30:33
Świetna stronka, Sandra "była" ze mną przez całe dzieciństwo i okres dojrzewania, jej piosenki znam na pamięć i zawsze budzą we mnie piękne i miłe wspomnienia. Mają coś w sobie i są niepowtarzalne ;)

Kamila 1976
 Brak strony WWW 
Dopisano: 16-06-2005 23:16:32
ZAWSZE KOCHAŁAM SANDRĘ ZA TO KIM BYŁA I JAKIM JEST CZŁOWIEKIEM A PRZEDE WSZYSTKIM ZA JEJ WSPANIAŁĄ MUZYKĘ ZA CUDOWNĄ TWARZ, PIĘKNY UŚMIECH, SKROMNOŚĆ I UJMUJĄCY STYL BYCIA, KTÓRY CZYNI Z NIEJ PRAWDZIWĄ GWIAZDĘ. ZA TO, ŻE NIE DAŁA SIĘ ZŁAMAĆ OKRUTNEMU ŚWIATU SHOW-BIZNESU LECZ TWARDO I KONSEKWENTNIE REALIZOWAŁA SWOJE PRAGNIENIA I CELE. ZA TO, ŻE JAK ŻADNA INNA GWIAZDA NIE POTRAFI ZAPOMNIEC O OCHRONIE POKRZYWDZONYCH ISTOT, ZWŁASZCZA ZWIERZĄT, KTÓRE RÓWNIEŻ KOCHAM. CENIĘ JEJ AMBICJĘ I ODWAGĘ W PRZEŁAMYWANIU SCHEMATÓW. PRZEZ WSZYSTKIE TE LATA ODKĄD MIAŁAM SZCZĘŚCIE JĄ "POZNAĆ"(MAJĄC 10 LAT) DOCZEKAŁA SIĘ Z MOJEJ STRONY WSPANIAŁAGO ALBUMU PISANEGO NA KARTKACH A4, ZDJĘĆ, WYWIADÓW, NOWINEK, WYCINKÓW PRASOWYCH A NAWET ZAWARTYCH W NIM MINI-PLAKATÓW. I CHOĆ DZISIAJ MÓJ GUST MUZYCZNY JEST NAKIEROWANY NA ZUPEŁNIE INNY NURT (ANNA MARIA JOPEK), TO SANDRA ZAWSZE POZOSTANIE OBECNA W MOIM ŻYCIU. SĄ LUDZIE, KTÓRZY POZWALAJĄ MI UCZYNIĆ SIEBIE LEPSZYM CZŁOWIEKIEM A ONA JEST JEDNYM Z NICH.

Martyna
Brak adresu email Brak strony WWW 
Dopisano: 15-06-2005 15:26:07
bardzo, bardzo dawno temu, jakieś 15 lat temu byłam fanką z krwi i kości LOL plakaty na ścianach, kasety, ubrania, wycinki z gazet itp. Niestety szaleńcza fascynacja minęła z czasem... teraz spokojniej podchodzę do muzyki, szczególnie do muzyki Sandry. Reczywiście... Czasami mam ochotę posłuchać LOL Sandra to ktoś, o kim się nie zapomina.

madzik
 Brak strony WWW 
Dopisano: 05-06-2005 13:47:28
czy jest ktos kto mogłby mi przegrac pare płytek sandry?? ja mam pare na kasetach a nie mam ich jak słuchac: (zalezy mi na tym bardzo!!!!!!!!!) prosze o kontakt napewno sie jakos odwdziecze!!!!! pozdrawiam wszystkich fanow sandry

Małgośka
Brak adresu email Brak strony WWW 
Dopisano: 04-06-2005 22:37:30
Sandra jest super!!

TOM z Jarosławia
Brak adresu email Brak strony WWW 
Dopisano: 24-05-2005 00:25:44
Pozdrowienia dla autorek tej strony. Sandra jest jedną z wokalistek, którą lubie słuchać. Fajnie, że jest taka strona.

SYLWESTER KRASIEŃKO
 Brak strony WWW 
Dopisano: 22-05-2005 13:39:33
ŻYCZENIA DLA BARDZO KOCHANYCH, UROCZYCH I PIĘKNYCH KASIENIECZKI (CATHY) I EWELINECZKI (INULI) WŁAŚCICIELEK STRONY INTERNETOWEJ POŚWIĘCONEJ BARDZO KOCHANIUTKIEJ I MILUSIŃSKIEJ SANDRINI OD SUPER GORĄCEGO FANA I WIELBICIELA SANDRECZKI SYLWESTRA ANDRZEJA KRASIEŃKO Bardzo gorące, serdeczne, miłe i wspaniałe życzenia płynące oczywiście z bardzo szczerego i gorącego serca Wam bardzo kochanym, uroczym, pięknym, sympatycznym, cudownym, atrakcyjnym, ślicznym i przede wszystkim super sexownym Kasienieczko i Ewelineczko super profesjonalnym właścicielkom na bardzo wysokim poziomie redagującym stronę internetową poświeconą super wspaniałej i sexi Sandruńci pragnie przesłać zawsze o Was pamiętający najwierniejszy wielbiciel i wielki stały bardzo gorący fan i miłośnik bardzo kochanej, pięknej, uroczej, ślicznej, sympatycznej, cudownej i super sexownej Sandreczki Aneczki Cretu Sylwester Andrzej Krasieńko

Kędzierski
 Brak strony WWW 
Dopisano: 21-05-2005 22:49:18
Chciałbym tylko powiedzieć, że stronka jest bardzo fajna. Tak samo jak muzyka Sandry. Należę do grona młodych fanów (Maria Magdalena powstała przed moim urodzeniem - czyli rokiem 1988). Miłością do Sandry zarazili mnie rodzice. Zarówno mój tata jak i mama bardzo lubią Sandrę. A absolutnie rewelacyjnie nadaje się ona do samochodu. Stronka jest naprawdę ciekawa i duże gratulacje dla autorów (sam też się bawię stronkami i wiem ile trzeba włożyć w to pracy). Bardzo interesująca jest biografia piosenkarki z waszej stronki. Jeszcze raz gratuluję wzorowej strony fanów wzorowej piosenkarki jaką bez wątpienia jest Sandra

SYLWESTER KRASIEŃKO
 Brak strony WWW 
Dopisano: 17-05-2005 12:54:03
POZDROWIENIA DLA BARDZO KOCHANCH, PIĘKNYCH I UROCZYCH KASIENIECZKI (CATHY) I EWELINECZKI (INULI) OD SUPER GORĄCEGO FANA I MIŁOŚNIKA KOCHANIUTKIEJ I MILUSIŃSKIEJ SANDRECZKI ANECZKI CRETU SYLWESTRA ANDRZEJA KRASIEŃKO. Moc najserdeczniejszych, najlepszych, najcieplejszych, najmilszych, najwspanialszych i najweselszych z bardzo gorącego i bardzo szczerego serca płynących pozdrowień Wam moje bardzo kochane, piękne, urocze, śliczne, cudowne, sympatyczne, milusińskie, wspaniałe, atrakcyjne i przede wszystkim super, super sexowne Kasienieczko i Ewelineczko właścicielkom super strony internetowej super rewelacyjnej i super sexi Sandruni Anusi Cretu pragnie przesłać najwierniejszy wielbiciel i wielki bardzo gorący stały super goracy fan i miłośnik pięknej, uroczej, kochaniutkiej, milusińskiej, wspaniałej i nade wszystko super sexi Sandreczki Aneczki Cretu i Jej super talentu artystycznego, wokalnego i scenicznego Sylwester Andrzej Krasieńko

minotaur
 Brak strony WWW 
Dopisano: 15-05-2005 06:40:52
Od 16 lat moją domeną jest hardrock i metal, od heavy po death... mimo tego, Sandra była, jest i będzie moją 'wypieszczoną' wokalistką, uwielbiam ją :-)

Misia
 Brak strony WWW 
Dopisano: 09-05-2005 22:00:41
Dzięki ciężkiej pracy dziewczyn nad tą stroną szczenięca fascynacja i zauroczenie Sandrą i muzyką jej męża odrodziło się ponownie i nabrało mocy (jak wino). W Polsce jest bardzo dużo wiernych fanów Cretu, teraz to widać bardzo dobrze LOL Gigantyczne podziękowania dla autorek strony i osób im pomagających oraz serdeczniutkie pozdrowienia dla wszystkich fanatyków naszej brązowookiej pupilki!!! Kto ma życzenie, proszę pisać do mnie (w sprawie wiadomej;). Będzie mi bardzo miło.

Sylwia Kubista Kopij
 Brak strony WWW 
Dopisano: 08-05-2005 18:27:36
bardzo sie ciesze, ze ta strona istnieje. jest solidna. uwielbiam sandre od dziecka.

Marecki
Brak adresu email Brak strony WWW 
Dopisano: 07-05-2005 12:38:06
Popieram. Ta strona jest profesjonalnie zrobiona i ciszę się że istnieje. Mam nadzieje że na zawsze. LOL Pa

andrzej
 Brak strony WWW 
Dopisano: 07-05-2005 11:50:51
profesjonalna strona, świetnie zrobiona

Kasiunia
Brak adresu email Brak strony WWW 
Dopisano: 25-04-2005 14:27:08
Dzięki za tę stronkę, jest świetna. Sandrę uwielbiam odkąd pamiętam, z lat mojego dzieciństwa, a było to dawno temu. Fajnie, że jeszcze ktoś o niej pamięta. Pozdrawiam. PA!

Aneta
 Brak strony WWW 
Dopisano: 18-04-2005 20:20:46
Dzięki za stronkę. Uwielbiam Sandrę odkąd tylko sięgam pamięcią. Dzięki Kasi w tym roku pojadę na koncert Sandry. Od zawsze było to moim marzeniem. Kto jeszcze jedzie? Proszę o kontakt. W grupie zawsze raźniej, przynajmniej tak mi się wydaje.

dejw28
 Brak strony WWW 
Dopisano: 18-04-2005 20:10:45
Bardzo lubie Sandre, do dzis ma super nagrania, jestem jej fanem chociaz mam 28 lat, juz bym chcial zeby nagrala nową płyte, jak chcecie to napiszcie do mnie pa dawid

MADZIK
  
Dopisano: 18-04-2005 16:30:24
uwielbiam sandre od wielu lat.. tak chyba bedzie juz zawsze!!! ona jest the best!!! piszcie do mnie i odwiedzajcie moj blog!!

pat
 Brak strony WWW 
Dopisano: 15-04-2005 15:17:50
Przypadkiem trafiłem na polską stronke, królowej pop music w niemczech.... Jestem fanem od początku kariery. Jesli są jacyś ludzie otwarci na kontakt, zapraszam, mieszkam w KRAKOWIE. PATRYK. p.s. prosze o podanie numeru gg, jesli ktoś chce pogadać!

włodarska karolina
 Brak strony WWW 
Dopisano: 13-04-2005 12:13:37
pozdrawiam fanów sandry; ta utalentowana wokalistka ma anielski głos który oczarował mnie kilkanaście lat temu. fani, fanki sandry piszcie do mnie, wymienimy nasze poglądy na temat tej wspaniałej wokalistki

adamczuk
 Brak strony WWW 
Dopisano: 06-04-2005 00:22:13
kocham SANDRE

RENATA CZESZEK
 Brak strony WWW 
Dopisano: 01-04-2005 19:55:26
to naprawdę SUPER że powstała ta stronka dzieki niej młodość do mnie wróciła...

AdC
  
Dopisano: 28-03-2005 17:40:24
Super strona. Tak trzymac! Pozdrawiam wszystkich fanow Sandry.

wielbiciel sandry
 Brak strony WWW 
Dopisano: 27-03-2005 13:14:29
wszystkim fanom Sandry a także twórcom wspaniałej strony najlepsze życzenia z okazji Swiąt Wielkanocnych - niech zajączek gości w Waszych domach i przyniesie Wam wiele wspaniałych prezencików także tych muzycznych

joanna
 Brak strony WWW 
Dopisano: 25-03-2005 06:36:10
Kasiu, ostatnio nas - fanów - rozpieszczasz: codziennie od kilku dni pojawia się na stronie coś nowego. Dziękuję za te "zajączkowe" prezenty i życzę Wesłych Swiąt wszystkim fanom oraz Tobie i Inuli!

DOROTA
 Brak strony WWW 
Dopisano: 24-03-2005 16:11:39
ZDROWYCH, RADOSNYCH SWIAT WIELKIEJ NOCY!!!! DLA WSZYSTKICH SANDRO-MANIAKOW!!!! GORACO WAS POZDRAWIAM! I DZIEKUJE ZA TA CUDOWNA STRONE! BARDZO.

ed
 Brak strony WWW 
Dopisano: 17-03-2005 17:12:23
Mam ...dzieści lat i nadal Jej słucham, pomimo iż kręcą mnie bardziej cięższe brzmienia! Stronka jest super. Prośba do fanów - szukam kogoś z Bydgoszczy kto posiada płytę "Paintings in yellow". Pozdrowionka!

jarou
 Brak strony WWW 
Dopisano: 13-03-2005 21:17:01
Świetna stronka. Miłe wspomnienia, lubiałem i lubię Sandre. Ma wielu fanów, bo ma super kawałki które wciąż są aktualne i nie nudzą się tak jak "dzisiejsze" przeboje. Szukam teledysków bądź zapisów koncertów, może ktoś poda linki? ;) Pamiętam Sandrę z extra serii koncertów Peter's Popshow. Szkoda, ze juz nie ma tych koncertów Płaczek Pozdrawiam

KLOSOWICZ
 Brak strony WWW 
Dopisano: 13-03-2005 14:22:30
WITAM MIESZKAM W ATENACH I POZDRAWIAM FANOW SANDRY. MAMY TU RADIO Z MUZYKA Z LAT 80' I CZESTO LECI SANDRA. TUTAJ SKOMPLETOWALEM SOBIE PRAWIE WSZYSTKIE JEJ PLYTKI NAWET DVD TEZ TU KUPILEM I CZEKAM CIAGLE NA JEJ PLYTKE KOLEJNA. JESLI KTOS CHCE NAPISAC DO MNIE TO PODAJE NUMER KOMÓRKI 00306946778941. POZDRAWIAM DANIEL

Poprzednia | 1 | ... | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | Natępna

Powered by sanneo´s GBook v3.0